Als welk cartoonfiguur kan je je makkelijk verkleden?

Ik heb binnenkort een feest met als thema 'cartoons'. Dus ik vraag me af welk figuur makkelijk is om na te doen. Zonder erg veel kosten te maken, of dat het erg veel tijd kost.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wil je een mannelijke of vrouwelijke cartoon?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
liefst een vrouwlijke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok let op mijn antwoord. Plaatje duurt even.

Het beste antwoord

Betty Boop, prachtige vrouwelijke cartoon.

Toegevoegd na 15 minuten:
ok dan Sandy uit Spongebob, dat is pas een stoere vrouwlijke eekhoorn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

micky mouse.
met 2 zwarte rondjes uitknippen en een zwarte neus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad Pruts, lijkt mij ook !
Het makkelijkst en meest comfortabel is, als je een outfit kiest, zonder masker of iets wat je over je hoofd moet dragen. Is op een feestje erg warm en je kunt geen normaal gesprek voeren of een drankje drinken.

Hou het simpel. Via deze link kun je bijv een trui van de zware jongens van Disney kopen:
http://cgi.ebay.nl/Shirt-Zware-Jongens-longsleeve-original-/260368053308
13 jaar geleden
De Daltons
Kuifje
Tweety
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suske, zwarte broek, rood t-shirt en je haar een beetje doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zie nu dat je een vrouw bent :D, eeeh Wiske, wit jurkje en een strikje in je haar. Of als je nog even de tijd hebt, twee maand niks eten en dan als tante Sidonia.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tante Sidonia is ook leuk. +
Als Tom Poes; je hoeft alleen wat snorharen op te plakken en verder hoef je niks aan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik vergeet zijn staart!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Essierulez;

Als Spongebob Squarepants; teken die op een doos en kruip er zelf in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Obelix : lekkere kussens onder je blauw wit gestreepte gordijnen
en een klein hondje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fred flintstone vind ik goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Franka!
Draag een loszittend hemdje en een heel kort broekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Catootje uit Jan, Jans en de kinderen. Een ronde bril, twee kleine staartjes en wat sproeten op je neus. Een ouwe spijkerbroek en ouwe gympies en een naveltruitje aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kabouter Wesley
13 jaar geleden
Minnie mouse(wit jurkje/rood jurkje met wit/rode stippen erop een leuke neus erbij en oren emn klaar)
De zwarte jongens (oranje t-shirt met een nummer erop 671-761 ofzo. zwarte broek een brilletje maken en klaar..
De 7 dwergen (kussen als buik, riem der om hourten stok met een zakje eraan onderbroek op je hoofd en klaar)
Gurilla the gril ( dalmatiers) pruik met zwart/ wit haar en zwarte/ witte kleren en hakken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Olijfje!
Is altijd lachen......!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een smurf? wit broek blauw hemd witte muts ..klaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
April van de Turtles. Gele jumpsuit en witte riem (eventueel witte laarzen).

Zelfde geldt voor een van de totally spies, hoewel je dan beter met z'n drieen kan gaan.

Marge Simpson: Groene jurk, rode kralen en een pruik kan je maken van blauwe wol.